چرا من ؟ چرا ایران ؟.....

خرید بک لینک
شاید باد سردی در زمان یخبندان ، و یا چشمک روشن زنی به مردی از سپاه ایرانی از جنگ برکشته ی کیانی ، و یا آه سرد تهمینه از بازی این رباط دو در ، و یا بغض های سیاووش در نخچیرگاه افراسیاب و یاد گیو و گودرز و کشواد و رستم...و یا خیره سری های کی کاووس و یا ادعای خدایی جشمید ، دست خاییدن عمر خطاب و خواب پریشان انوشیروان و یا رفتن موبد پیر زرشتی و جاه طلبی مزدک .. دست خاییدن عمر و تبرهای ابوعبید ثقفی و یا بازی باد سردی که بر ویران های ایران می گذشت و مردی که بغض می کرد و یا اندیشیدن بابک در کار افشین .. .ویاد سختی بیژن در مسلخ و یا عزم فردوسی برای پایان دادن به تحریف تاریخ... شمشیر نادر و یاد کوروش ویا کلاه آقا محمد خان و یاد شاه عباس ... چکمه های مدرن رضا خانی و استبداد پسر برخلاف شیوه ی پدر... هر چه هست در این کتاب دورغ تاریخ یک الف راست وجود دارد و آن منم که پسانده ی ریز و درشتی از این برگم که جزئیاتش را افسانه های می گویند و کلیاتش را مصلحت وقت !!!دوست من از من راست قامت تر، مورب سروی است در آب که برخلاف من سراب نیست و یا حیابی در ذهن تاریخ، همیشه سبز ایران کرمانشاه و بیستون سرافراز...

ما را در سایت کرمانشاه و بیستون سرافراز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: پنجشنبه 25 آبان 1396 ساعت: 4:16

صفحه بندی