بهار منتظر بی مصرف افتاد

خرید بک لینک
seydhassan philosphy:
seydhassan philosphy:
seydhassan philosphy:
بهار منتظر بی مصرف افتاد
بهار در این سال,لاله های را میدمد که سرخی شان یادآور عاشقان خویش خواهد بود,گویی سرهایشان از غم عزیزان به گریبان و از ماتم شان واژگون خواهد بود ,چشمه ها دگر خونآبه ی سرخی اند از خون دل کسانی که به عشق چشمه ها می تپید .وسپیدی دنا به نشانه عزا خواهد بود
با پیرهن عزا به بهار در میایم به ناچار ,که طبیعت می شکفد در میان انبوه اندوه مردمان ,نغمه ی کبگ ها و بازیگوش های بچه خرس ها و جلمه وحوش دنیا یادآور یتیمانی خواهد بود که سرپرستان خویش را از دست داده اند ,چندین سال بر دنا بگذرد تا چون شما گلی بروید که در محرومیت و فقر مطلق نام و نشانی برایمان رقم زدید تنها به اتکای فره ی ایزدی خویش
داغ سیاووش ها و یوتاب ها طمع تلخی به پر سیاووشان رویده در دنا خواهد داد "همه چشم انتظار بازگشتتان از دنا هستند"همه داغدار عزیزان فرهیخته و با افتخارمان هستند شما که در اوج رفتیدو ما مانده ایم به نوبت
دل ها اندوهگین اند اما امیدوار که چونان سی مرد سی سختی اینبار شصت زن مرد سخت کوش و باافتخارمان بازگردد
چونان شقایق داغدار عاشقان خویشم و به بهار با سرشک شنبمی بر چشم
در میایم به ناچار
سید حسن فلسفی طلب
زنده باد مردمان پاک سرشت و با غیرت دنا کرمانشاه و بیستون سرافراز...

ما را در سایت کرمانشاه و بیستون سرافراز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 18:48

صفحه بندی