seydhassan philosphy:
seydhassan philosphy:
seydhassan philosphy:
بهار منتظر بی مصرف افتادبهار در این سال,لاله های را میدمد که سرخی شان یادآور عاشقان خویش خواهد بود,گویی سرهایشان از غم عزیزان به گریبان و از ماتم شان واژگون خواهد بود ,چشمه ها دگر خونآبه ی سرخی اند از خون دل کسانی که به عشق چشمه ها می تپید .وسپیدی دنا به نشانه عزا خواهد بود
با پیرهن عزا به
بهار در میایم به ناچار ,که ط
بیعت می شکفد در میان انبوه اندوه مردمان ,نغمه ی کبگ ها و بازیگوش های بچه خرس ها و جلمه وحوش دنیا یادآور یتیمانی خواهد بود که سرپرستان خویش را از دست داده اند ,چندین سال بر دنا بگذرد تا چون شما گلی بروید که در محرومیت و فقر مطلق نام و نشانی برایمان رقم زدید تنها به اتکای فره ی ایزدی خویش
داغ سیاووش ها و یوتاب ها طمع تلخی به پر سیاووشان رویده در دنا خواهد داد "همه چشم انتظار بازگشتتان از دنا هستند"همه داغدار عزیزان فرهیخته و با افتخارمان هستند شما که در اوج رفتیدو ما مانده ایم به نوبت
دل ها اندوهگین اند اما امیدوار که چونان سی مرد سی سختی اینبار شصت زن مرد سخت کوش و باافتخارمان بازگردد
چونان شقایق داغدار عاشقان خویشم و به بهار با سرشک شنبمی بر چشم
در میایم به ناچار
سید حسن فلسفی طلب
زنده باد مردمان پاک سرشت و با غیرت دنا کرمانشاه و بیستون سرافراز...
ما را در سایت کرمانشاه و بیستون سرافراز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 18:48